Feedback Oy - Kestävä valinta

Vuonna 1978 perustettu Feedback Oy on edelläkävijä kulunvalvontatuotteiden teollisessa valmistuksessa ja maahantuonnissa. Olemme erikoistuneet tuottamaan visuaalisia tunnisteita (esim. ID-kortit, nimikyltit, jäsenkortit), RFID-tunnisteita (esim. NEO-RFID-kotelo) sekä niille tarvikkeita. Toimitamme tuotteita sadoille eri toimialoille ja asiakkaille kotimaassa sekä ympäri maailmaa. Laaja globaali tehdasverkostomme sekä oma tuotantomme Suomessa mahdollistavat laajan tuotevalikoiman ja edulliset hinnat.

Valmistamme tuotteita joiden avulla asiakkaamme saavuttavat kustannustehokkaampia ja ekologisempia ratkaisuja henkilöiden etätunnistamiseen. Jo pelkästään RFID tunnisteen kierrättäminen työntekijältä seuraavalle (kertakäyttöisyyden sijasta) tuo yrityksellesi säästöjä kustannuksissa ja pystytte hyödyntämään kestävän kehityksen periaatetta.

feedback kuvituskuva

Feedback Oy